Jumaat, 27 Februari 2009

STREET FIGHTER: THE LEGEND OF CHUN-LI


THE LEGEND OF CHUN-LI

-Based on the popular video game franchise, female fighter Chun Li embarks on a quest for justice. Kristen kreuk as Chun-li


the scenes





i saw this movie twice, last thursday night wit my gurl at mall cineplax and yesterday wit my friend and bro at Qlap mall cineplax,overall its an ok movie lots of actions and fighting just like in its own game and comics,if u know street fighter.. so u also know the comics.. btw the chicks are damn hot... n make sure u guys see this movie..


so i gave it a 8/10

Isnin, 16 Februari 2009

SEBAB2 ORANG JARANG NAIK MOTOR


Facts of life.

Before marriage.
-Darling here.. darling there...
After marriage.
-Baling here... baling there..

Before marriage. .
-I die for you. . .
After marriage.
-"You die, up to you. "

Lagi lama married. .
-You die I help you!
Before marriage. .
-You go anywhere. .I follow you.
After marriage. . .
-You go anywhere. . up to you.

Lagi lama married. . .
-You go anywhere better get lost!!
Before wedding
-you are my heart,you are my love
"After wedding"
-you get on my nerves.

"Before wedding"
-you are sweet and kind just like Cinderella
"After wedding"
-you are worse than godzila

"Before wedding
-Roses are red, violets are blue.Like it or not, I'm stuck with yo u
After wedding
-Roses are dead,I am blue.You get on my head, I will sue you

Before wedding
-Every makan he brings you to Shangri-La
After wedding
-You want to go, he says you wait-la

Before wedding
-She looks like Anita Sarawak
After wedding
-Don't know whether katak or biawak

Before wedding
-Weekends at Cameron, Genting and Fraser's Hill
After wedding
-Furthest you go is Maxwell Hill

Before wedding
-He opens the car door
After wedding
-He opens his mouth and snores

Before wedding
-She / he was your ideal
After wedding
-She / he becomes your ordeal

hehe...future hubbies...be careful...and future wives...be aware.......................!!

HeartSpeaks ..... To our children..........




























LOVE ALLAH

THE BEAUTIFUL WORD IS - ALLAH
MOST BEAUTIFUL SONG IS - AZAN
BEST EXERCISE IS - SOLAT
WORLD PERFECT BOOK IS - AL QURAN
AND YOU ARE SO LUCKY IF YOU ARE FILLED WITH - IMAN

LIFE IS A TEST,
ISLAM IS BEST,
SOLAT IS MUST,
AKHIRAT IS FOR REST,
WORLD IS ONLY DUST,

IF AL QURAN IS IN CHEST, NOTHING NEED NEXT,
OBEY ALLAH FIRST, SUCCESSWILL BE NEXT.

HAPPY MOMENTS - PRAISE ALLAH
DIFFICULT MOMENTS - SEEK ALLAH
QUIET MOMENTS - WORSHIP ALLAH
PAINFUL MOMENTS - TRUST ALLAH
MOMENT BY MOMENT - THANK ALLAH

Rabu, 11 Februari 2009

must study very very hard!!!


p.s: please dont teached the child wrong..

Sexiest pose u ever seen !!!!!!!


i need some comments about this sexy little guy posing eheh

lawak 18+

Huahhh....huahhhh...hauhhhhhhhhhh.......

Wanita lebih sejuk dari peti ais kerana ada barang yang belum sempat
dimasuk, sudahpun keras!

Kajian mendapati bayi lelaki lebih manja dari bayi perempuan.
Bayi perempuan paling lama menyusu hingga 2 tahun tapi bayi lelaki menyusu
hingga ke tua.

Beza wanita & gajah - gajah ditembak dulu baru rebah, wanita rebah dulu
baru ditembak. Beza lelaki & gajah - gajah kepalanya berbelalai, lelaki
belalainya berkepala.

Ramai tertanya-tanya kenapa zakar berdiri tegak ketika melakukan seks.Setelah dikaji secara teliti, rupa-rupanya didalam vagina ada lagu"NEGARAKU".

Inilah doa isteri jika kemaluan suaminya disengat tebuan. "Ya Allah,hilangkan kesakitan yang ditanggungnya, tapi kekalkanlah bengkaknya,Amin...."Sesungguhnya orang-orang yang bangun dan mandi disubuh-subuh hari adalah orang orang yang mengerjakan bininya malam tadi...

Habisssssssss..........OOOOOiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii........dah lah tuuu korang ni kalau cerita
macam ni...no. 1!!!!!!!!!Gi buat kerja......loo...

Ahad, 8 Februari 2009

BACA..BACALAH

( Surat Dari Iblis)

( Surat ini akan membuat anda benar-benar berfikir)

(Sebenarnya surat ini hampir membuatku gila saat aku membacanya, tapi aku harus forwardnya kerna catatan kecil dibawahnya) ***************************************************************
SURAT DARI SETAN UNTUK MU

Aku melihatmu kemarin, saat engkau memulai aktiviti harianmu.

Kau bangun tanpa sujud mengerjakan subuhmu

Bahkan kemudian, kau juga tidak mengucapkan 'Bismillah' sebelum memulai santapanmu, juga tidak sempat mengerjakan shalat Isha sebelum berangkat ketempat tidurmu

Kau benar2 orang yang bersyukur, Aku menyukainya

Aku tak dapat mengungkapkan betapa senangnya aku melihatmu tidak merubah cara hidupmu.

Hai Bodoh, Kamu millikku.

Ingat, kau dan aku sudah bertahun-tahun bersama, dan aku masih belum bisa benar2 mencintaimu .

Malah aku masih membencimu,

karena aku benci Allah.

Aku hanya menggunakanmu untuk membalas dendamku kepada Allah.

Dia sudah mencampakkan aku dari surga,

dan aku akan tetap memanfaatkanmu sepanjang masa untuk mebalaskannya

Kau lihat, ALLAH MENYAYANGIMU dan dia masih memiliki rencana-rencana untukmu dihari depan.

Tapi kau sudah menyerahkan hidupmu padaku, dan aku akan membuat kehidupanmu seperti neraka.

Sehingga kita bisa bersama dua kali dan ini akan menyakiti hati ALLAH

Aku benar-benar berterimakasih padamu,

karena aku sudah menunjukkan kepada NYA

siapa yang menjadi pengatur dalam hidupmu dalam masa2 yang kita jalani

Kita nonton film 'porno' bersama, memaki orang, mencuri, berbohong, munafik, makan sekenyang-kenyangya, bergosip, manghakimi orang, menghujam orang dari belakang, tidak hormat pada orang tua , Tidak menghargai Masjid, berperilaku buruk.

TENTUNYA kau tak ingin meninggalkan ini begitu saja.

Ayuhlah, Hai Bodoh, kita terbakar bersama, selamanya.

Aku masih memiliki rencana2 hangat untuk kita.

Ini hanya merupakansurat penghargaanku untuk mu.

Aku ingin mengucapkan 'TERIMAKASIH' kerana sudah mengizinkanku memanfaatkan hampir semua masa hidupmu.

Kamu memang sangat mudah dibodohi, aku menertawakanmu.

Saat kau tergoda berbuat dosa kamu menghadiahkan tawa.

Dosa sudah mulai mewarnai hidupmu.

Kamu sudah 20 tahun lebih tua, dan sekarang aku perlu darah muda.

Jadi, pergi dan lanjutkanlah mengajarkan orang-orang muda bagaimana berbuat dosa.

Yang perlu kau lakukan adalah merokok, mabuk-mabukan, berbohong, berjudi, bergosip, dan hiduplah se-egois mungkin.

Lakukan semua ini didepan anak-anak dan mereka akan menirunya.

Begitulah anak-anak .

Baiklah, aku persilakan kau bergerak sekarang.

Aku akan kembali beberapa detik lagi untuk menggoda mu lagi.

Jika kau cukup cerdas, kau akan lari sembunyi, dan bertaubat atas dosa-dosamu.

Dan hidup untuk Allah dengan sisa umurmu yang tinggal sedikit.

Memperingati orang bukan tabiatku, tapi diusiamu sekarang dan tetap melakukan dosa, sepertinya memang agak aneh.

Jangan salah sangka, aku masih tetap membencimu.

Hanya saja kau harus menjadi orng tolol yang lebih baik dimata ALLAH.

Catatan : Jika kau benar2 menyayangiku ,

kau tak akan memberi surat ini dengan siapapun.

KISAH BENAR

Na'uzubillah....

PENTING! Pengakuan Ikhlas Seorang Umat Islam KISAH BENAR PENGAKUAN BEKAS PADERI KRISTIAN. TOLONG SEBARKAN JIKA ANDA PRIHATIN PADA AGAMA ISLAM KITA!!!!!

Nama saya Salleh Bin Omar, nama Kristian Joseph. Saya dilahirkan di Kedah pada 5/5/1940, bapa saya seorang India Muslim dan mak saya orang Banting, Selangor.

Bapa saya telah pulang ke India dan emak saya berada di Kedah,Pondok Kg Pisang. Pada 1970 saya telah pergi ke Johor Bahru untuk mencari kerja bersama-sama kawan-kawantetapi gagal. Saya terpaksatidur di stesen keretapi.

Saya telah bertemu dengan seorang paderi bernama Father Chong. Kami diberi layanan istimewa,tempat tinggal, makan dan minum dan tinggal selama 2 tahun. Kami diajar sembahyang dalam bahasa Inggeris.

Pada satu hari iaitu dalam tahun 1974, saya telah bertemu dengan seorang paderi besar di Malaysia, dari KualaLumpur bernama Kamaruddin Hj Ahmad. Beliau telah membawa saya tinggal diseksyen 14, Jalan Gasing, Petaling Jaya. Kami belajar selok belok agama Kristian di Gereja Jalan Gasing dan dibina khas! untuk orang Melayu beragama Islam (ada hingga sekarang).

Setelah satu tahun saya tinggal disana, saya telah dihantar ke Indonesia selama 6 bulan, belajar cara-cara untuk sembahyang orang mati, talkinkan orang dan macam-macam lagi dalamBahasa Malaysia . Saya belajar sekali dengan Ibu Tien Suharto yang menjadi pemimpin Agong Wanita Kristian seluruh Asia dan Bendahari Agong wanita Kristian seluruh Indonesia .

Saya pulang ke Malaysia, kemudian dilantik sebagai pendakwah dari Perlis hingga ke Johor Bahru. Oleh kerana saya aktif di gereja, saya dihantarpula ke Filipina selama 1 bulan, belajar selok belok Kristian dalam bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia kerana terdapat orang Malaysia ,Singapura dan orang Filipina.

Kemudian saya balik ke Malaysia sebagai pendakwah dibayar RM60.00 sehari, kenderaan percuma, seramai 6 orang. Selepas itu dihantar ke Singapura selama 1 bulan di Port Carzy bersama En Aziz orang Telok Intan. Beliau adalah Setiausha Agong Persatuan Melayu Kristian Singapura. Beliau juga adalah bekas Tentera Udara Di Raja dan berhenti memegang jawatan setiausha agong Kristian Singapore .

Apabila dilantik ke gereja saya masih lagi ketua dakwah bersama 6 orang kawan.Saya dihantar ke Baptish Church di Ipoh, dibekalkan duit RM1,400.00, bersama 2 orang kawan dan sebuah kereta untuk mengkristiankan pelajar-pelajar dan pemuda-pemuda Negeri Perak.

Pada bulan Januari saya berasa tak tenteram dan telah bertemu dengan Tuan Ibrahim, Kadi daerah Ipoh dan membawa saya bertemu MuftiNegeri Perak dan En Azlan, Pengarah Jabatan Agama dan saya terus bertaubat.Jumlah Kristian seramai 3,000 orang telah dikristiankan, terutama penduduk Negeri Perak dan Johor Bahru, Manjoi dan Rapat Setia (Perak).

Cara hendak mengenali mereka Lelaki - Berseluar hitam, berbaju putih, bertali leher hitam, bawa beg James Bond (elaun satu hari RM60.00 ). Perempuan - Berbaju putih skirt hitam dan reben hitam. Di Kuala Lumpur - Daya Bumi, Kota Raya dan Sg Wang Plaza. Cara-cara berdakwah: Mereka akan menemubual, tanya asal terutama pencari kerja. Pendakwah akan belanja makan apa saja, mempelawa tempat tinggal(asrama 120 katil, makan disediakan) didakwah dengan kaset, cara perlahan-lahan diajak sembahyang dengan diberi satu cross selepas dibawa sembahyang akan diberi sejenis air hitam (holy water).

Setelah diberi minum 1 minggu lidah menjadi hitam, tidak boleh mengucap dan mendengar azan macam menutup telinga hal dakwah Islam tidak mahu. Air itu khusus untuk orang Islam sahaja. Kewangan gereja RM12.6 juta, sumber dari Sabah, Sarawak ,Filipina dan Singapura.

Motorola adalah penyokong dakwah Kristian ini (terletak di Petaling Jaya, Pulau Pinang dan Senawang). Senawang terlibat seramai 200 orang, ketua di Senawang, Haji Hanapi Saat dan Hj Ismail orang Sungai Petani Kedah. Haji Hanapi bekas guru - akibat desakan hidup terpengaruh dengan Kristian. Sekolah yang paling teruk dilanda Kristian ialah Victoria Institution. Pengetuanya En Ismail Rahim. 20 orang telah Kristian-susah untuk diberi nasihat kerana kebanyakannya anak menteri dan datuk-datuk. Di Ipoh Sekolah Tengku Abd Rahman (STAR)- 2 orang Sekolah teknik seorang pelajar perempuan (bersalib) telah bertaubat, bila saya tanya, katanya untukmain-main saja, akhirnya dia bertaubat.

Banting Kamariah bt Sidek -lepasan sekolah ditarik oleh seorang guru Cina (pendakwah Cina dibayar RM165.00 sehari) En Salleh Omar yang menawarkan cek sebanyak RM10 juta kepada Yusof Noor untuk mengadakan persidangan Kristian sedunia (sebagaimana tersebar di akhbar)1982.

Salasiah bt Sidek- Sekolah Tengku Khursiah, Seremban balik ke Nibong Tebal, accident motor, didalam tudungnya ada salib.
Punca terjebak dalam Kristian:
1. Desakan hidup
2. Kurang agama
Beliau telah dapat menarik semula 300-400 orangkepada Kristian.Beliau sekarang bekerja dengan Badan Kebajikan Islam Perak. Beliau mendedahkan juga matlamat 1990 untuk menawan satu Malaysia/Brunei kepada Kristian.

Padri Besar di Malaysia ialah Kamaruddin Hj Ahmad. Pairin Ketingan adalah penaungnya dan saya sebagai timbalan padri itu. Beliau telah dihantar ke Melaka (masjid paling banyak). Beliau pergi setiap masjid bertanya imam dan bilal untuk membuat kajian mengapa umat Islam malas ke masjid. Selepas mesyuarat 3 hari saya hantar 6 orang pendakwah, tidak sampai sebulan 400 orang telah masuk Kristian di Melaka.
Target Kristian: Pemuda yang tidak faham agama, ada yang tidak tahu Fatihah dan dengan rock-pameran di kapal-kapal. Cara untuk masuk Kristian, mereka perlu gambar 2 keping dan duit setem $7.00 pergi ke mahkamah di Selangor, Kedah, Kuala Lumpur angkat sumpah. Nama dalam kad pengenalan tidak ditukar (sukar nak dikesan)
Beliau beri penerangan kepada
1. Polis Bukit Aman,
2. Pusat Islam (untukmenyedarkan umat Islam)
Bila dibaca kitab tidak akan terpengaruh dengan Kristian ini.

Seorang bekas padri Abd Rahman Yaakob (Pengarah Anti Dadah,Batu Gajah) pernah menjadi padri selama 23 tahun. En Abd Rahman adalahberdakwah didalam bahasa Inggeris.
Beliau sebagai padri dikenakan 4 syarat
1. Tidak boleh hisap rokok
2. Tidak boleh minum arak
3. Tidak boleh makan benda-benda berdarah
4. Tidak boleh kahwin.
Holy water dibawa dari Indonesia (Ketua padriIndonesia) bapak Bruto yang menyediakan air ini. Percetakan buku-buku Kristian di Cheras telah disiasat dan mereka ada lesen. Ketua padri Kamaruddin Hj Ahmad. Dalampada berdakwah Kristian sebanyak 3 negeri tak boleh dimasuk Kristian iaitu,Kelantan, Kedah dan Terengganu, mereka pernah dipukul hingga patah tangan.

PENGUMUMAN - HARAP DISAMPAIKAN! KPDORANG ISLAM KITA

'Sebarkanlah walausatu ayat pun' (Sabda Rasulullah SAW)

'Nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya,maka sesungguhnya ia telahmendapat kemenangan yang besar.'(Surah Al-Ahzab:71)

demi kebaikan kita bersama untuk suami,isteri,anak-anak,kaum keluarga,saudara- mara, sahabat-handai dangenerasi akan datang yang kita sayangi. 'Agungkanlah dan laungkanlah'Allah hu Akbar'....maha suci Allah.

ALLAHUAKHBAR...ALLAHUAKHBAR...ALLAHUAKHBAR

Ahad, 1 Februari 2009

KATE AND ANNE IN BRIDE WARS

Kate Hudson And Anne Hathaway Starring in Bride Wars
best scenes..


BRIDE WARS (2009)
-Two best friends become rivals when they schedule their respective weddings on the same day. Ratings:8/10


overall its cute n funny movie about bff have a same wedding date,soo fun to watched,i watched it in cineplex gadong a few hours ago with my ehm2.. eheh.. so sapa yg alum liat bek th liat k..

Masa